Het jaar 2018 in een notendop!

31 december 2018

Branding. Dit jaar hebben we hard gewerkt aan de basis van onze online uitstraling. Bij Spinners, onze andere organisatie, hebben we een waar social media platform opgezet met Facebook, Instagram en LinkedIn. Harrows gaat volgen, de planen liggen klaar. Daarnaast lanceren we compleet nieuwe websites in januari 2019.

Veranderingen. Naast onze grootste opdrachtgever, de Rabobank, hebben wij met een heel aantal nieuwe klanten samenwerkingsafspraken kunnen maken. Daarnaast hebben we bij onze huidige klanten een verdieping, in inhoud en vorm, van de opdrachten gezien. Dit betekent dat wij ook meer diversiteit in de opdrachten kunnen aanbieden. Niet alleen voor onze medewerkers  maar ook voor onze klanten heeft dit een heel positief effect. Wij zijn hierdoor in staat medewerkers langer te binden aan onze organisatie en voor opdrachtgevers betekent dit dat wij consultants kunnen aanbieden op verschillende niveaus:  operationeel, tactisch, strategisch.

Een nieuwe sector. We hebben in het jaar 2018 het sociaal domein omarmt. Om preciezer te zijn, opleiden en detacheren bij woningcorporaties. In 2018 hebben we een opleidingstraject ontwikkeld en uitgevoerd bij Woonservice in Westerbork. Dit heeft geresulteerd in een aantal succesvolle plaatsingen bij andere woningcorporaties, waaronder Lefier. Tevens hebben we een nieuwe accountmanager social domein aangenomen. Kortom aan alle kanten wordt hard gewerkt om dit business model verder op te tuigen.

Preferred Supplier. We zijn dit jaar preferred supplier geworden bij Van Lanschot. Een mooi stap en iets waar we heel trots op zijn! Dat betekent dat wij met voorrang en rechtstreeks projectmedewerkers kunnen plaatsen bij Van Lanschot. Met de toppers die inmiddels zijn aangenomen en waarmee we nu in gesprek zijn, beloofd dat een hele vruchtbare samenwerking te worden in 2019.

Groei. Dit jaar hebben we wederom een mooie groei mogen doormaken. Niet alleen omdat we nieuwe professionals hebben mogen verwelkomen in onze organisatie, maar ook wat betreft de persoonlijke groet van onze mensen. Door groei in kennis, vaardigheden en als mens. En vooral dat laatste is iets waar wij als organisatie bijzonder fier op zijn!